Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

poniedziałek, 21 października 2013

Akcja "Zamień antyki na smakołyki" :)

Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie i cieplutko mimo deszczu i chłodu za oknem. W sobotni wieczór zorganizowałam w kawiarence event ,o którym wspominałam wcześniej, czyli "ZAMIEŃ ANTYKI NA SMAKOŁYKI".


Impreza udała się w 100 %.Goście dopisali, była kolacja, swojskie wino i tańce w rytmie muzyki lat 70-tych. Kawiarnia Dobre Czasy wzbogaciła się w kilka fantastycznych eksponatów. JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ ZA CUDNE DARY, DOBRY HUMOR A TAKŻE ZA  MIŁE TOWARZYSTWO. Poniżej fotki naszych nowych antyków














Otrzymaliśmy także upominek wraz z liścikiem od osoby, którą także chcielibyśmy ugościć. Liścik o treści: "Gratis! Proszę wykorzystać jako dekoracja lokalu... (lub wyrzucić)" był dołączony do lalki pozostawiony przez anonimowego darczyńcę. Dziękujemy i także zapraszamy. Na pewno się odwdzięczymy :)



Zapraszam do komentowania i dziękuję za odwiedziny.

35 komentarzy:

  1. Podoba mi się klimat w tych DOBRYCH CZASACH:) Szkoda, że tak daleko mieszkam. Rzeczy, które są na zdjęciach przypominają mi dzieciństwo. Szachy takie jeszcze posiadam:) Podobną teczkę, w której stoi kwiatek, niedawno wyrzuciłam. Ale jak trzymać takie rzeczy gdy nie ma miejsca? Później żal ogarnia, dlaczego to zrobiłam:( Cieplutkie pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna akcja. Coś wspaniałego. Jestem zachwycona antykami, które zebraliście.

    OdpowiedzUsuń
  3. O..a u nas od rana słonecznie i ciepło, choć trochę wietrznie... A akcja zamienna to super pomysł! :) Rewelacyjne antyki zebraliście, pięknie ozdobią kawiarnię :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetny pomysł z tymi smakołykami za antyki... nie dziwię się, że cieszyła się dużym powodzeniem - szkoda, że nie można tak na odległość ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te klucze i łyżeczki ... wszystko cudne ...pozdrawiam z deszczowej Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się wszystko udało.... Zdobycze fantastyczne. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwazniejsze to miec dobry pomysl:)
    Serdecznosci;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę tak zaplanować urlop, żeby Was odwiedzić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne antyki , miałaś świetny pomysł. W domu mam jeszcze takie szachy po moim tacie i żelazko które kiedyś funkcjonowało jako turystyczne. Pozdrawiam i serdeczności zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu, jak zwykle zrobiłaś "fajną robotę" przy fantastycznym klimacie. Tylko pozazdrościć, że Twoje pomysły spotykają się z takim pozytywnym odzewem. Tak trzymaj. Pozdrawiam Cię serdecznie ze słonecznego Wrocławia, Krys

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tymi antykami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy miałyście świetny pomysł, ale i darczyńcy spisali się na medal. Życzę z całego serca powodzenia Waszej kawiarence. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna akcja i superowe "zdobycze" ;o) Mój typ to fartuszek zielony w groszki ;o) I micha zardzewiałych kluczy! Podziwiam. I gratuluję! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Masz już całkiem sporą kolekcję antyków. Tak trzymać! Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za zaproszenie, będę częstym gościem, bo Wejherowo jest moim ulubionym miastem, z powodu wielu miłych wspomnień z lat dzieciństwa i młodości. Nawet więcej ..... mój zaręczynowy pierścionek robił złotnik w Wejherowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały pomysł miałaś na ten wieczór! Fajnie ,że było miło i sympatycznie!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonaly pomysl!! a Twoja kawiarnia coraz bardziej stylowa i z charakterem! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwe skarby, świetny pomysł na zabawę i integrację.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu, Twoje pomysły są świetne!!! A przedmioty, które dostałaś dzięki tej wspaniałej " wymiance" zachwycające. Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna akcja! Wspaniałe antyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, bardzo ciekawe rzeczy!
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie
    (jak widać masz inne talenty:) ja takich nie mam!)

    OdpowiedzUsuń
  22. mieliście genialny pomysł :)) a skarby bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem świetne prezenty i fantastyczny pomysł:))))Twoja kawiarnia musi mieć niesamowity klimat:)))mam swoją ulubioną w Nowym Sączu która bardzo przypomina Dobre Czasy:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. To była super impreza :)) "Antyki ode mnie prezentują się całkiem całkiem";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz,Ty byłaś najmłodsza na tej imprezie wiec i Twoje antyki bardzo świeże.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów -

      Usuń
  25. Widzę,że tryskasz pomysłami.Świetne rzeczy.Kiedyś mieliśmy takie stare żelazka,ale mąz dał jakiemuś kolekcjonerowi.Musi być bardzo fajnie w Twojej kawiarence.

    OdpowiedzUsuń
  26. oj dawno mnie tu nie było ,owszem zagladałam,ale dzis nadrabiam zaległosci i pozostawiam słówko
    Jolu pomimo jesieni ,,Dobre Czasy" kwitną i bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniała kolekcja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ile pozytywnej energii! Gratuluję pomysłu. Pozdrawiam,Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń