Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

czwartek, 11 lipca 2013

Nietuzinkowy prezent

Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Lato w pełni, dużo z Was Drogie Czytelniczki na urlopach i fajnie. Wypoczywajcie , zwiedzajcie i bawcie się dobrze. Ja urlopu w tym roku nie mam , ale to nic. W tej chwili robię zawodowo to co lubię , a z każdym dniem klienci utwierdzają mnie w tym, że to wszystko ma sens. Dowodem na pokrycie tych słów niech  będą zdjęcia , tak zdjęcia serwisu do kawy, który otrzymałam od klientki. Miłe i wzruszające w tym wszystkim jest to, że serwis ten był ślubnym prezentem ponad 40 lat temu.Piszące to - wiem że muszę o niego dbać, aby przeżył następne 40 lat.





 

Gośćmi Dobrych Czasów są także dzieci.Ja kocham dzieci i dla nich przygotowuję desery na życzenie. Ostatnio dużym powodzeniem cieszy się mus z owoców sezonowych podawany z lodami.


Rodzice są sponsorami dla swoich milusińskich, a one dziękują między innymi w takiej formie.




Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Dobrych Czasów. U nas jest smacznie, miło i serdecznie.

41 komentarzy:

  1. Sliczny serwis :) , a dzieciaki sa słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:] A mus...marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny jest ten serwis,taki w scenki,jeszcze takiego nie widzialam ,przewaznie na porcelaniae sa tylko kwiatuszki:P
    az zachcialo mi sie napic kawki z porcelanowej filizanki:P,przyznam ze w starych czasach ludzie bardziej dbali o wszystko,czyz nie jest swietnie napic sie kawy i zjesc ciacho z porcelany :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo,bardzo dziękuję za tak miłe komentarze.Pozdrawiam WAS DROGIE KOBIETKI.Jola

      Usuń
  4. Piękny serwis - po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same talerzyki :)
    nie wiedziałam, że to taki ładny zestawik.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To niespotykane, że ktoś darowuje swój ślubny prezent... dbaj o niego i ciesz się nim. A na urlop jeszcze przyjdzie czas - taki wymarzony... czego Ci szczerze życzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten serwis! Pasuje do Waszego wystroju... Życzę więcej takich życzliwych klientów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny serwisik.dbaj o niego.Myślę,że jesteś wyjątkowo lubianą osobą,bo otrzymać coś takiego ...Pozdrawiam serdecznie.W sierpniu będę w Gdyni,więc chyba zawitam do Dobrych Czasów.Kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymać taki serwis od klientki o czymś świadczy! Musisz być wyjątkową osobą:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witak i serdecznie pozdrawiam Was Wszystkie.Życzę słonecznego lata.Jola

      Usuń
  10. Piękny, stylowy serwis. Mus bardzo apetycznie wygląda i na pewno jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę wyjątkowy prezent:)))świadczy to o tym że jesteś wyjątkową osobą i miejsce które stworzyłaś jest takie same:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, już stwierdziłam raz i powtórzę - jesteś dobrym duchem "Dobrych czasów" . Ludzie Cię kochają i właśnie w taki wyjątkowy sposób to okazują. Gratuluję takich gości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super gest,taki prezent:))Smakowity ten deser robisz,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny serwis, to już zabytek i naprawdę musisz dbać, bo jest o co:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam podobny, ale jakieś 24 lata temu :)Fajnie tam u Ciebie, szkoda,że tak daleko:( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwis znam moja mama taki też dostała, stoi u niej w domku ;))
    A rysunki mówią same za siebie .
    Uściski balerinka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! A taki serwis miała kiedyś moja babcia- rozrzewniłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prezent :)
    Życzę Ci samych takich sympatycznych klientów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie Panie - dziękuję za każde miłe słowo i serdeczne pozdrowienie.Jola z Dobrych Czasów

      Usuń
  19. Serwis jest przeuroczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te filiżaneczki są piękne!!!!! Jak to dobrze kochać swoją pracę, nie często się to zdarza .... Wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - teraz robię to co lubię.Pracuję bezpośrednio z ludzmi ,a to naprawdę daje mi zadowolenie.Pozdrawiam

      Usuń
  21. Faktycznie serwis prześliczny, więc dorzucę jeszcze jedną filiżankę do upiększenia kawiarenki by miejsce pracy było jeszcze bardziej cudowne pozdrawiam P.D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy będę mogła wypić kawkę w filiżance z tego serwisu? To będzie wyjątkowa chwila:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja babcia miała taki sam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mojej babci też był taki serwis:-)
    Ale smakowite deserki u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny serwis :) u mojej babci był podobny ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwis przepiękny, miło tu u Ciebie będę częściej tu bywać. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. serwis bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Jolu.Dzisiaj obejrzałam cały Twój blog i jestem zachwycona.Gratuluję pomysłu i tak wspaniałego miejsca to magiczne miejsce.Mam nadzieję,że odwiedzę Ciebie.Mam podobny serwis,który ma 30lat.Pyszności robisz aż ślinka leci.Pozdrawiam serdecznie i życzę b.dużo gości.Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaje mi się że ten nietuzinkowy prezent jest dla nietuzinkowej osoby.Dbasz o swoich klientów i oni się odwdzięczają.Brawo, gratuluję i
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj;)
    Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny;) Bardzo mi miło;)
    Prezent jest przecudny;) Śliczny serwis;) A mus... pychotka;)
    Blog super, więc dodaję do ulubionych i jestem przekonana, że będę tu często;)
    Pozdrawiam
    Uściski
    Natalia.
    P.S. Bardzo mi miło, że tak wspaniała osoba z tak uroczym blogiem odwiedziła mój blog;)odwiedziła

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tez coś z tej porcelany u siebie,ale drobnostki zostały)Pyszny deser!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny serwis i wspaniały gest! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Iwonko-dziękuję Ci za odwiedziny i sympatyczne komentarze.Pozdrawiam z Wejherowa,Jola

      Usuń
  33. Witam. Serwis przepiękny. Mam takie same duże talerze bo tylko tyle pozostało
    z serwisu. Dałabym duzo zeby mieć taki sam! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń