Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

czwartek, 27 czerwca 2013

Wszystko jest trudne, nim stanie się proste.

Każdy z nas zastanawia się dlaczego to właśnie gry logiczne są fantastycznym pomysłem na miłe spędzenie czasu. Gry logiczne kształtują wiele pozytywnych postaw, rozwijają wiele przydatnych w życiu umiejętności. Co więcej są swoistego rodzaju „ukrytym” uzupełnieniem matematyki. A przede wszystkim gry logiczne bawią i uczą! Więc zapraszamy dorosłych, a także dzieci z opiekunami i oczywiście młodzież do Dobrych Czasów.









Korzyści płynące z gier logicznych:

•    Rozwijają logiczne i abstrakcyjne myślenie, pamięć, kreatywność, poprawiają koncentrację,

•    Kształtują umiejętność przestrzennego myślenia, wpływają na rozwój intelektu.


 
 





Uczą przestrzegania:

•    Zasad fair play, szacunku dla przeciwnika, radzenia sobie ze stresem i porażkami,
•    Dyscypliny, systematyczności, panowania nad sobą oraz cierpliwości, a przede wszystkim integracji uczestników gry i odpowiedzialności za swoje działania.























W Dobrych Czasach miło spędzisz czas z przyjaciółmi przy dobrej kawie, winie lub piwie rozgrywając "partyjkę szachów" lub grając w inną grę logiczną.
Zapraszamy Wszystkich -:)

21 komentarzy:

  1. Prxy najbliższej okazji postaram sie skorzystać z fantastycznej oferty :) Muszę jeszcze tylko dokładnie Was nzlokoalizować!! Tak kusicie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli znajdzie się ktoś kto nauczy mnie grać w szachu- to ukłon wieeelki:-) U mnie z logika kiepsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Ciebie serdecznie i gratuluję pomysłów.Kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, doskonały pomysł na spędzenie wolnego czasu. Ja w szachy nie gram, ale popieram wszystkie podobne gry. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, na pewno w przyszłości skorzystamy. Wszak nie mamy bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajny pomysł:)))szkoda że jesteście tak daleko:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle Dobry Klimat - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację jeśli chodzi o te gry , teraz jakby rzadziej się gra:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram Cię całym sercem, gry planszowe są doskonałe, dlatego w tym roku moje wnuki na Dzień Dziecka dostały właśnie takie gry i były zachwycone. Nawet dla czterolatków udało mi się kupić super gry :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama jestem wielką fanką wszelkich gier logicznych. Nie pozwolą zgnuśnieć!!
    Mogę tylko żałować, ze Dobre Czasy tak daleko ode mnie:-(
    Jolu, pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł spędzania wolnego czasu. Klimatyczne miejsce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to chyba zakupie szachy do domku całkiem zapomniałam ze jest taka gra u mnie króluja karty na obecną chwilkę ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentują się szachy na 1 fotce - Pozdrawiam cieplutko.Kasia Szostak

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu dziękuje za odwiedziny:)Pomysł z pomalowaniem roweru jest super:)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Popieram w całej rozciągłości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow !!! ...szachy z Harego Potera i różdżki (to dla tych pewnie co grać nie umieją ale na czarach się znają), ... czasem se takimi grywam z synem - tyle,że ino w warcaby bo w szachy nie daje rady :(

    OdpowiedzUsuń