Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

środa, 5 czerwca 2013

Gracja,szyk i styl retro...

Dobre Czasy to kawiarenka w stylu retro. To miejsce, w którym  gościmy  wyjątkowych mężczyzn i niezwykłe panie. Szyk, styl, gracja, a przed wszystkim doskonałe, ponadczasowe piosenki sprawią, że Dobre Czasy staną się dla Was synonimem dobrego smaku, a zarazem sposobem na odprężenie. To właśnie tu przypomnicie sobie standardy Elli Fitzgerald, Billie Holiday Judy Garland, a także Elvisa PresleyaLouisa Armstronga czy Franka Sinatry.- popijając aromatyczną kawę lub herbatę.Na życzenie klientów przygotowujemy desery lodowe, owocowe i inne. Każdego dnia zapraszamy na domowe ciasta, lampkę dobrego wina lub na schłodzone piwo dostarczane z małych regionalnych browarów. Dodatkiem są sery i kanapki podawane na drewnianych deskach.Klimat jest u nas jedyny w swoim rodzaju. Miejsce to stworzone jest z pasji i marzeń. Dbamy i obsługujemy gości tak jak wymagamy by obsługiwano nas w innych lokalach. Dla nas przyjmowanie gości jest prawdziwą przyjemnością. Organizujemy zamknięte imprezy (urodziny, imieniny)







Dziękuję Wam Wszystkim za miłe komentarze. Cieszę się, że moja a'la ceglana ściana dostała tak dużo pochwał. To mnie uskrzydla do pracy i dalszego działania.Wiem, że daleko mi do niektórych prac, jakie Wy prezentujecie, ale staram się jak mogę i wiem, że jestem dopiero w "przedpokoju klubu twórczych kobiet", ale może przed emeryturą zdam egzamin zadowalający mnie a przede wszystkim osoby, których blogi podziwiam już od prawie 4 miesięcy. Dzisiaj stworzyłam coś, co trudno nawet nazwać, ale jest i nawet wisi na ścianie Dobrych Czasów. Pozdrawiam i przedstawiam:






:)

55 komentarzy:

  1. Pomysłowo:) Klimat w Dobrych Czasach coraz cieplejszy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ta ściana z kartek wygląda pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję Ci za wizytę.Zapraszam częściej.Miłego wieczoru-Jola

      Usuń
  3. rozkręcasz się:))) Ciekawe co będzie następne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się,ale moje zdolności artystyczne są skromne.Pozdrawiam-Jola

      Usuń
  4. Bardzo fajny klimat. Oj, kusisz ... szkoda, że nie jesteś odrobinę bliżej, ale kto wie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci,że wpadłaś z wizytą i miłym komentarzem.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę spokojnego wieczoru.

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że uda mi się do Was zajrzeć, choć musiałabym całą Polskę przejechać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam.Jola

      Usuń
  7. Uwielbiam takie klimaty - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny.pozdrawiam.Jola

      Usuń
  8. Dobre czasy. Dobry klimat. Dobry pomysł. Jak widzę masz głowę pełną dobrych pomysłów, więc dobre czasy są jeszcze przed Tobą. Tego Ci życzę z całego serca. Gdyby to było bliżej, już bym tam siedziała przy stoliku i słuchała fantastycznej muzyki....Ależ się zamarzyłam :) Pozdrawiam Cię Jolu serdecznie i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Krysiu - wierzę,że Twoje życzenia spełnią się,pozdrawiam Jola

      Usuń
  9. Trzeba będzie kiedyś odwiedzić tak miłe miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Marto - drzwi Dobrych Czasów są dla Ciebie zawsze otwarte.Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.J.

      Usuń
  10. Milutko u Ciebie! i CI PIOSENKARZE..... pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa i oczywiście za odwiedziny.Pozdrawiam Ciebie i córeczkę.Jola

      Usuń
  11. Pieknieje Wam ta kawiarenka - miłą atmosferę wprowadziliście i ładnie u Was!!!
    Zyczę tłumów gości!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za życzenia i miły komentarz,pozdrawiam.Jola

      Usuń
  12. Miejsce retro, ma swoj klimat, jest ciekawe, przytulne....szkoda ,ze to Wejherowo jest tak daleko..ale kto wie...juz niedlugo bede w Polsce.
    Przypakiem zupelnie w niedziele bylam w Hatillo, takie male miasteczko wchloniete przez Caracas, ale zachwujace swoj klimat pueblecito. Wiec tam weszlam tak z ciekawosci to lokalu, i oczywiscie musialam pomyslec o Was..miejsce az kapie od staroci i pamiatek rodzinnych...chyba Ci przesle zdjecia na Twoj mail, bo juz noie zdaze zrobic wpisu...pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko będę zachwycona i szczęśliwa oglądając zdjęcia od Ciebie.Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoich bliskich,

      Usuń
  13. Ella Fitzgerald- "Black Coffee", hmmm czemu nie, ale wybieram Franka Sinatrę i moją ulubioną piosenkę "Killing Me Softy".
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i zapraszam -może razem posłucham Franka Sinatrę.Miłego wieczoru

      Usuń
  14. Z tego co widzę i czytam to kawiarenka dla mnie:)))kocham wszystko co retro:)))Pozdrawiam i powodzenia życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Reniu,ja tez lubię stare rzeczy/mają duszę i swoją historię/pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Piękne miejsce stworzyłaś :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa,one zawsze poprawiają nastrój.Dziękuję.Jola

      Usuń
  16. Jolu Dobre czasy są odzwierciedleniem twojej duszy,pięknie prezentujesz co ci w niej gra :)
    Wystrój wnętrza jest jedyny i niepowtarzalny i tak trzymaj...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Ci za wszystkie wizyty na moim blogu i zapraszam do Dobrych Czasów-może latem w czasie wakacji...

      Usuń
  17. Ale bym sobie u Ciebie posiedziała, szkoda, że gdzieś koło mnie nie ma takiego fantastycznego miejsca.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga moja- zapraszam i pozdrawiam.Jola

      Usuń
  18. fajny klimacik szkoda ,że daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,wiesz,podobno świat jest coraz mniejszy-wiec wierzę,że i do Wejherowa kiedyś trafisz-ja Ciebie zaprasza bardzo serdecznie.J.

      Usuń
    2. znając mój typ podróżnika ;) to duże prawdopodobieństwo ;)))

      Usuń
  19. Jak tylko choroba mi odpuści wpadnę na kawkę i coś słodkiego:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko wracaj do zdrowia i przyjeżdżaj do Dobrych Czasów.Tutaj wszyscy zdrowieją i ładują akumulatory do dalszej pracy.Jola

      Usuń
  20. Gdyby to było bliżej! ale może kiedyś, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam,zapraszam,bardzo serdecznie zapraszam.

      Usuń
  21. Patrzę na zdjęcia i wyobrażam sobie, jak siedzę przy stoliku i piję dobrą kawkę... Szkoda, że tak daleko od "Dobrych czasów". Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak dobrych pomysłów na aranżację lokaliku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Chciałabym kiedyś takie miejsce sama stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj jesteś młodą kobietką wiec spełniaj marzenia nawet wolno,a napewno osiągniesz swój cel.Życzę Ci tego z całego serca.Jola

      Usuń
  23. rewelacyjne ... a ta ściana z kartek ksiązki pzrecudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za każde miłe słowo.Jola

      Usuń
  24. Bardzo tu miło :) Może kiedyś przejazdem uda mi się wpaść :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No świetnie! Oryginalnie i z szykiem. To w Wejcherowie tak? Gdańsk to moje ulubione miasto i uważam za najpiękniejsze w Polsce!!!! Ostatni raz byłam jednak cztery lata temu. Muszę się wybrać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Ciebie bardzo serdecznie,jak będziesz w Gdańsku to do Wejherowa blisko już -jak do sąsiada.Jola

      Usuń
  26. Piękne i klimatyczne miejsce...
    Oby przyciągnęło jak najwięcej klientów.... oby panował w niej gwar i śmiech... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. wyszło cudownie - ogromne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja uwielbiam takie klimaty! piękności:-)

    OdpowiedzUsuń