Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

czwartek, 20 czerwca 2013

U nas czas się zatrzymał....

Witam Wszystkich bardzo serdecznie i oczywiście gorąco - bo u nas dzisiaj pełnia lata. Za kilka dni rozpoczynają się wakacje i urlopy, wiec niech lato trwa. Ja w tym roku nie mam, ale to nic - na pocieszenie pokażę Wam podarunki, które otrzymałam na oficjalne otwarcie kawiarenki Dobre Czasy.


Prezent po małym liftingu: :)))


Doniczki na zioła:


Stylowa tabliczka:


Pamiątka z suszoną lawendą:


Lampa na mosiężnej nodze:


Komputer z lat 50-tych:


Barometr i "tysiak" z Kopernikiem:


Pozdrawiam i w czasie wakacji zapraszam do Dobrych Czasów. Ugościmy najlepiej jak potrafimy.

39 komentarzy:

  1. Ale cuda - jak dla mnie ekstra.Pozdrawiam Kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowo. Jak kiedyś mi się uda to na pewno zagoszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak za czasow kiedy bylam mala,moja babcia mila lampe z identycznym abazurem:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) niech się kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham takie prezenty. Taka konewka mi sie marzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy tylko będę w pobliżu,zawitam koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty idealne) Na pewno dobrze je wykorzystacie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Istne skarby dostałaś w prezencie! :-) Widok starych banknotów jakoś szczególnie mnie rozczulił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Piękne te prezenty!!! Fajnie się będą komponować z wystrojem. Może kiedyś do Ciebie zajadę?
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. prezenty cudne moja córa tego komputerka uzywa w szkole super sie jej na nim liczy :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty mistrzowskie! Jak ja żałuję, że tak mi nie po drodze do Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że darczyńcy Cię kochają. Ale przyjemnie bedzie też im, kiedy zasiądą przy stoliku, posłuchają fantastycznej muzyki i popatrzą na piękne dodatki, które tworzą fantastyczny klimat Dobrych Czasów. Pozdrawiam Cię serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne prezenty,bylabym w siodmym niebie,gdybym takie dostala :-) Gratuluje otwarcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka wspaniała lampa retro. Super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam starocie, podaj namiary kawiarenki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty! Na pewno wpiszą się na dobre w wystrój Dobrych Czasów!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty, stworzą odpowiedni nastrój1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prezenty,genialny klimat zrobią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe prezenty i dziękuję za zaproszenie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty piękne:))najbardziej zauroczył mnie ten komputer:)))))))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle cukierasów za jednym zamachem, no, no, gratuluję. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę z całego serca wielu klientów w Twojej uroczej kawiarence. Miłych masz znajomych, od których otrzymałaś podarunki i z pewnością ciekawie je wykorzystasz. Byłam we Wdzydzach Kiszewskich, tam gdzie Ty spędzałaś wakacje, ale to było sporo temu :(. Miło, że zagościsz u mnie na dłużej. Ja zrobie to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję Wam drogie kobietki za tyle miłych i pozytywnych komentarzy,one są dla mnie siłą napędową do dalszego działania.Czasami jest cięzko,ale to nic - dam radę .Pozdrawiam WAS serdecznie i życzę spokojnej nocy.Jola

      Usuń
  25. Przydałoby się jeszcze kartki na mięso powiesić:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałości z przeszłości!!!cuda !Marzy mi się taka kawiarenka jak Twoja,,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie przedmioty podziwiać w kawiarenkach. Życzę, żeby interes dobrze się rozwinął:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jolu. wreszcie dotarłam do Twojego bloga! ..ale tobyłotrudne! uff!!!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe komentarze. Dlaczego Dobre Czasy są tak daleko ode mnie??????? uściski!!!

    OdpowiedzUsuń