Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

piątek, 7 czerwca 2013

Niespodzianka

Moje Drogie Panie i Panowie ostatnio ciągle tylko się chwalę lub jestem chwalona i z jednej strony  to miłe , a czasami czuję się zażenowana aż tyloma pochwałami. Ja  jestem osobą skromną i taką bardzo zwyczajną, dlatego też dla równowagi ciśnienie postanowiłam zrobić małą niespodziankę  koleżance tak bez okazji,  żeby było miło Jej i Jej mężowi. Myślałam o czymś symbolicznym i wymyśliłam - dwie ładne filiżanki do kawy. Bywa,że wybieramy się do znajomych na parapetówkę, a  jednocześnie nie wiemy dokładnie, w jakim stylu urządzili swój dom, możemy kupić właśnie filiżaneczki lub  kubeczki.
Nie musimy się obawiać o to, że nie trafimy w ich gust. Nie muszą one przecież pasować do pozostałej zastawy stołowej, do wystroju jadalni czy do koloru ścian. Ich funkcja jest zupełnie inna – mają przykuwać wzrok i sprawić uśmiech na twarzy. Z pewnością nie będą to ich jedyne filiżanki. Może się jednak okazać, że taki oryginalny, wyróżniający się spośród innych kubek lub filiżanka, na pozór może nie pasująca do pozostałych akcesoriów, zostanie tą ulubioną, w której będzie pita poranna kawa lub herbata.

 



Dzisiaj otrzymałam kolejne wyróżnienie, a jest ono od lidkaznitka - miło mi i bardzo dziękuję. Wiąże się to z odpowiedzią na poniższe pytania i wyróżnieniem kolejnych interesujących Ciebie 5 blogów. Ciekawych tematów jest dużo, więc wybór nie jest łatwy.



                                      



1 Łąka czy las ?----------zdecydowanie łąka, bo w lesie mój błędnik zawodzi, a do domu daleko
2 Ulubiony kwiat...-------konwalie, bo gdy kwitną to wiadomo że nadchodzi lato
3 Co Cię śmieszy ?-----odmładzanie się za wszelką cenę.
4 Torebka czy plecak ?-torebka, nigdy nie miałam plecaka, dawno temu modny był tornister
5 Kratka czy paski ?----paski i to wyłącznie pionowe
6 Kwaśne czy słodkie ?słodkie, i  właśnie dlatego paski są mi bliższe niż kratka
7 Radio czy telewizja ?  zdecydowanie radio,
8 Zakupy w centrum handlowym czy przez internet? - małe sklepy osiedlowe.
9 Za czym tęsknisz ?--za rozmiarem odzieży damskiej , 40,
10 Czarny czy biały ? czarny, ponieważ biały kolor to oznaka niewinności, a to nie ja, biały to także symbol poddania się (biała flaga), a ja nigdy się nie poddaję...



Blogi, które wyróżniłam to:


http://shabby-shop76.blogspot.com/
http://arcadiakobiet.blogspot.com/
http://supertyciasylwiamalutka.blogspot.com/
http://marzeniami-malowane.blogspot.com/
http://byrossalia.blogspot.com/



Oto pytania:

1.Rodzina, czy kariera zawodowa?
2.Sukienka czy spodnie na uroczystość rodzinną?
3.Deser lodowy czy ciastko na deser?
4.Do sukienki broszka czy korale?
5.Wino słodkie czy wytrawne?
6.Letni weekend w spa, czy pod namiotem?
7.Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
8.Sernik czy jabłecznik?
9.Rosół czy pomidorowa?
10.Pościel biała czy wzorzysta?

58 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia :)
    filiżanki śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie i miło mi że jesteś częstym gościem u mnie.Bardzo dziękuję.Jola

      Usuń
  2. Jolu, przyłączam się do gratulacji.
    Piękne filiżanki. Bądź pewna, że kto będzie z nich pił kawę zawsze o Tobie pomyśli.
    Bedzie mi miło jeśli zechcesz dołączyć do grona członków mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu-dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz.Jola

      Usuń
  3. Filiżanki śliczne :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :)
    Filiżanki cudowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne filiżaneczki:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dostrzeżenie mojego bloga i miłe wyróżnienie:)))
    Filiżanki cudowne, mam hopla na ich punkcie, kupowałabym wszystkie napotkane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za wizytę i komentarz.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Filiżanki w sam raz na małą czarną:) Wielkie dzięki za szczere odpowiedzi na moje pytania:)) Ale się uśmiałam:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kawę-przygotuję ją dla Ciebie w takiej samej filiżance,Gościom Dobrych Czasów podaję kawę właśnie w takich filiżankach małą czarną.Jola

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł, dla mnie romantyczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu-miłego wieczoru Ci życzę.Jola

      Usuń
  9. Też takie poproszę ;) - piękne. Kiedyś na wystawie sklepowej widziałam takie w same motyle i do tej pory o nich cichutko marzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Agnieszko-ja też lubię wzór motyla,a szczególnie gdy jest ręcznie malowany.Pozdrawiam

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia. fajny pomysł na prezent. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Filiżanki śliczne i masz rację to świetny prezent:)))gratuluję wyróżnienia:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję i życzę miłego wieczoru.Jola

      Usuń
  12. Gratuluje serdecznie wyróżnienia,super pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.Jola

      Usuń
  13. To jest bardzo dobry pomysł, mam tak w domu i co jakiś czas mam ciągle "nowy" ulubiony kubek, wyciągany z szafki. Po jakimś czasie znowu zmiana i jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego dobrego.Dziękuję za wizytę i komentarz -papa

      Usuń
  14. ach filiżaneczki sa rewelacyjne ..
    gratuluję wyróznienia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Paulino-zapraszam do Dobrych Czasów - i razem napijemy się kawy właśnie z takich filiżaneczek.

      Usuń
  15. Gratuluje wyróżnienia:)Filiżanki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego dobrego.Dziękuję za wizytę i komentarz -papa

      Usuń
  16. Dziękuję pięknie, chętnie odpowiem, bo i ciekawe pytania :))
    Już zapisuje sobie Twojego bloga u mnie!
    Moc uścisków ślę z Karkonoszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam ciepło i serdecznie z Wejherowa,czyli prawie znad Bałtyku.Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  17. Fajnie, że zajrzałaś na mój blog! Filiżanki to świetny pomysł na prezent, sama go często wykorzystuję. Twoje są śliczne!
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo ciekawa akcja:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ,miłego dnia.Jola

      Usuń
  19. Gratuluję wyróżnień !
    Piękne filizanki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ,miłego dnia.Jola

      Usuń
  20. Filiżanki bardzo ładne i zawsze to uniwersalny prezent:) Gratuluję również wyróżnienia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za każdy miły komentarz i pozdrawiam serdecznie.Jola

      Usuń
  21. Gratuluję wyróżnienia! Filiżanki przepiękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego dobrego.Dziękuję za wizytę i komentarz -papa

      Usuń
  22. …bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu i zapraszam mój stragan http://stragannaslowianskiej.blogspot.com/
    Myślę że znajdziesz coś dla siebie
    Ja również serdecznie pozdrawiam Baśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie,niedługo zawitam /wirtualnie/ na zakupach.pozdrawiam

      Usuń
  23. Witaj! Cieszę się, że do mnie wpadłaś a jeszcze bardziej że Ci się spodobało na moim blogu.
    Gratuluję wyróżnień, filiżaneczki na prezent to idealny pomysł.
    Pozdrawiam i zapraszam w każdej chwili - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Dominiko-dziękuję za miły komentarz-on zawsze daje motywację do dalszego działania.

      Usuń
  24. Gratuluję wyróżnienia.
    Bardzo fajny prezent i tego szczęscia nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego dobrego.Dziękuję za wizytę i komentarz -papa

      Usuń
  25. Gratuluję wyróznienia :)
    filizanki sliczne ,delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  26. Gratuluję wyróżnienia .Filiżanki przepiękne.Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Zyczę Ci słonecznej środy.Jola

      Usuń
  27. jakie piękne filiżanki - moja mama byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i pozdrawiam Ciebie i oczywiście mamę.Miłego dnia.

      Usuń
  28. Jola,
    děkuji ti za návštěvu na mém blogu i krásný komentář, který jsi mi napsala. Gratuluji ti k ocenění .... určitě si ho zasloužíš, máš krásný blog a moc příjemnou restauraci ... škoda jen, že je od nás tak daleko, s chutí bych si u tebe dala dobrou kávu ... přeju ti krásný den .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię komplety, ale takie filiżanki mają swój urok. Oboje z resztą z mężem lubimy takie , które pasują do siebie ;)))) i lubimy mieć tylko "swoją" parę - nieczynną dla innych ;D

    Pomysł na obdarowywanie jest super, zazwyczaj dołączam jeszcze paczuszkę zapachowej kawy ... Ach!

    OdpowiedzUsuń