Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dekoracja z "cegiełki" :)

Witam,

Dzisiejsze przedpołudnie spędziłam tworząc dekorację na boczną ścianę lokalu "Dobre Czasy".
Nie była zbyt czasochłonna, jednak efekt spełnił moje oczekiwania.
A jak Wam się podoba? :)






51 komentarzy:

  1. Super!!! Ja uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podoba Ci się moja ścianka z retro fotkami,miłego popołudnia Ci życzę.

      Usuń
  3. Bomba!!!! Dodałabym ubranko na ta szczotkę takie lniane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka-dzięki za odwiedzinki i dobrą radę.Dzisiaj przygotuję mini ubranko na miotłę.Pozdrawiam.J.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj Nutko Droga-dziękuję z odwiedzinki.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Hejka Dobre Czasy-fantastyczny pomysł z taką ala murowaną ścianką,ekstra,a miotła też mi się podoba.Pozdrawiam.Kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te Twoje pomysły Jolu.Miłego popołudnia.Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale klimat. Widać, masz duszę artystczną i zdolności artystyczne. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu miło usłyszeć tyle pochwał.pozdrawiam i powiem Ci szczerze-pomysłów ma wiele,artystycznych zdolności mało,a cierpliwości wcale.Miłego wieczoru.Jola

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie sąsiadeczko i dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  9. i super od razu czuć klimacik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gosiu za miłe odwiedziny,Pozdrawiam

      Usuń
  10. Super, uwielbiam cegłę na ścianach. Planuję zrobić kuchnię w takiej surowej cegle <3 Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki =,wszystkiego dobrego Ci życzę i pozdrawiam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Agnieszko - dziękuję za pochwałę,bo tak miłe komentarze są najlepszym motorem do dalszego działania.

      Usuń
  12. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo klimatycznie :) Lubię ceglane ściany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba -pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie z grodu Wejhera.Miłego dnia.

      Usuń
  15. Podoba się bardzo się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i dziękuję Ci Reniu za odwiedziny.Jola

      Usuń
  16. Owszem, ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ścianka, zresztą cały lokal rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Ciebie na kawkę do Dobrych Czasów,będzie mi bardzo miło Ciebie gościć.Jola

      Usuń
  18. Super ścianka pasuje do Twojego lokalu bardzo.Dobrego dnia Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stare fotografie..........bardzo klimatyczne . Ja tez mam w domu tzw. sciane placzu , gdzie wisza stare fotografie naszych potomkow . Zawsze uwazalam , ze trzeba pamietac o swoim dziedzictwie . Co raz piekniej tam masz , juz niedlugo sierpien i mam nadzieje , ze Cie odwiedze i wypije pyszna kawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,ja też lubię wszystko co można określić słowem retro.Pozdrawiam i z całego serca zapraszam na kawę do Dobrych Czasów w Wejherowie.

      Usuń
  20. fajniasta :) lubie cegłę i stare fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki,pochwały,miłe komentarze WAM WSZYSTKIM MOJE DROGIE PANIE.Pozdrawiam i ruszam do pracy/bo tej mam w nadmiarze/.

      Usuń
  21. Fajna ścianka! Super wyglądają te fotografie:) Jak będę u Ciebie to może rozpoznam na nich jakichś przodków..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lidio,jeśli Ty rozpoznasz tam swoich przodków,to okaże się,że jesteśmy rodziną-tak tak...pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miły komentarz.J.

      Usuń
  22. Fajny pomysł, pięknie się tam zdjęcia prezentują. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta ścianka i cały lokal, jestem pod wrażeniem muszę koniecznie wstąpić na cokolwiek by zachwycić swe spragnione oczy oglądając to w rzeczywistości. Pozdrawiam P.D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zastanawiam się,kto kryje się pod inicjałami P.D.Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów na aromatyczną kawkę.Jola

      Usuń
  24. Świetne klimaty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anko za wizytę i miły komentarz.Miłego wieczoru Ci życzę.Jola

      Usuń
  25. Te fotografie wygladają wspaniale na ścianie!!!

    OdpowiedzUsuń