Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

niedziela, 26 maja 2013

Drzwi otwarte - zapraszamy.

WITAM WSZYSTKIE  MAMY BARDZO SERDECZNIE  I ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO CO DOBRE,MIŁE I SZCZĘŚLIWE W DNIU TAK PIĘKNYM JAK DZIEŃ MATKI.                               

Lokal,którego powstawanie opisuję od jakiegoś czasu dzisiaj ma swoje drzwi otwarte dla WSZYSTKICH KLIENTÓW SERDECZNIE ZAPRASZAMY,PONIŻEJ KILKA ZDJĘĆ.













39 komentarzy:

  1. oj jak przytulnie :) jak tylko będę w Polsce to może zajrzę do Dobrych Czasów :) bardzo mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulnie :)) i fajny kącik dla dzieciaczków :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak mi daleko do Dobrych Czasów! Bardzo tu przytulnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, można poczęstować się kromalem ze smalcem????? Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNIE,PIĘKNIE I PRZYTULNIE-POZDRAWIAM KULECZKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmm... taka kromeczka ze smalczykiem to mi się śni po nocach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za zparoszenie. Bardzo mi się tutaj podoba. Lokal z duszą. Dla każdego. Jak będę w Twoich okolicach z chęcią odwiedzę "Dobre czasy" . Bardzo sedecznie pozdrawiam i zapraszam Cię na dobre ciasto. Krys

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne i domowe wnętrze.Smalec i ogóreczek to fantastyczny pomysł.Pozdrawiam serdecznie Baśka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, Miło, przytulnie, domowo...aż chce się zaraz wstępować, tylko nie znamyadresu. Może nie czytałam dokładnie Twojego bloga, a co roku jestem w Wejherowie i chętnie wpadne na kawusie i domowe ciacho. Pozdrawiam i czakam - gdzie wpaść :)) Magosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie wstąpię . A czy można zdjąć gitarę ze ściany i na niej grać ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu nie wiem co napisać,mowę mi odjęło po obejrzeniu zdjęć...
    pięknie to wszystko urządziłaś ,domową atmosferę wyczuwa się patrząc na wnętrze Dobrych czasów !
    Bądźcie dumni z waszej pracy włożonej w Dobre czasy !!!
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa klientów,szkoda ze to tak daleko ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukalam gdzie to jest! Wejherowo!trzeba sobie zakodowac to miejsce...wyglada bardzo obiecujaco! powodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór Dobre Czasy.Fajna kawiarenka-zdjęcia przedstawiają fajny klimat fajnego miejsca.Pozdrowienia i gratulacje,bo miejsce prezentuj się fantastycznie.Kasia Jagielska

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłem u Państwa dzisiaj z rodziną na kawie, świetne miejsce :) Atmosfera jak w domu, obsługa miła, kawa super! Było tak przytulnie, że tylko kapci brakowało, powinniście je rozdawać na wejściu! :)
    Pozdrawiam!
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne i to z jakim klimatem ... życze aby jak najlepiej się rozwijało i miało ogromną ilosc stałych klientó pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje!!!:) Szkoda,że to tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie:-)
    Na takie jedzonko mam ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,naprwdę fantastyczny wystrój,miła obsługa,pyszne domowe ciasta i desery,a kawka wyjątkowo aromatyczna-polecam,bo wczoraj tam byłam,widziałam i smakowałam.Mirka z rodzinką.Pozdrowienia dla pana Michała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny wystrój. Jak będę w Wejherowie na pewno zajdę pod ten znajomy z blogu adres.Pozdrawiam serdecznie i życzę duuuuużo klientów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że tak daleko od tego przytulnego i domowego lokaliku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawiarenka prezentuje się cudownie i bardzo przytulnie.Latem,w czasie urlopu napewno zawitam do Dobrych Czasów.Pozdrawiam serdecznie Asia Zober.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie mieszkam bliżej, miałaby gdzie wpaśc na kawkę. Pozwodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie i bardzo w moim klimacie:))))Pozdrawiam i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. "ło matko" jak daleko od Dęblina!!!A czytam, że niektórzy już byli i sobie chwalą! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, napracowałaś się! Ładnie to Twoje miejsce na Ziemi wygląda. Zachęcajaco ;o) A pomysł z wiszącym płotkiem i garnkami glinianymi jest wspaniały! Czy mogę gdzieś, kiedyś skopiować? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie i myślę, że jak ktoś już tu zawita poczuje się miło. Powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super miejsce. Gratuluję i życzę powodzenia :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie w tych Dobrych Czasach:-)
    Życzę powodzenia:-*
    Być może kiedyś wstąpię, ale mówiąc szczerze daleko mi do Ciebie:-(

    Pozdrawiam cieplutko:-***

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra kawa, pyszne ciasto i lody :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przytulnie i sielsko tam, życzę wielu klientów!Gdybym była w okolicy na pewno zajrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale tutaj pięknie! Na zdjęciach widać, ze panuje taki domowy, ciepły klimat. Może kiedyś uda nam się tam zawitać :) Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za odwiedziny na naszym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak w bajce..... pomarzyłam o takim pięknym miejscu na spotkanie i nie mówię, że daleko, bo kto wie? :)))) serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny,klimatyczny lokal,aż się chce tam rozsiąść i wypić kawkę

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę że wszyscy będą się czuć w takim klimacie bardzo dobrze. Ciepło, przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Żeby się tylko udało!!! Trzymam kciuki! Nie byłam, ale Mama była i jest zachwycona! Więc i ja kiedyś wpadnę! Mam nadzieję, że szara rzeczywistość nie zniszczy Dobrych Czasów! Pozdrawiam! I do zobaczenia np. za 3 lata ...

    OdpowiedzUsuń