Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

czwartek, 11 kwietnia 2013

Wyróżnienia! :)

Witam serdecznie!

Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od lidkaznitka, za które bardzo dziękuję.




Zasady wyróżnienia są następujące: 
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od "Lidka z nitką" i moje odpowiedzi:



1. Wakacje nad morzem czy w górach? nad morzem
2. Sałata czy schabowy? schabowy
3. Wymarzony kolor sypialni? seledynowy
4. Kupić czy zrobić samemu? kupić
5. Ulubiony deser? lody
6. Ulubiona zabawka z dzieciństwa? pluszowy miś
7. Gra komputerowa czy planszowa? planszowa
8. Ulubiona dobranocka z dzieciństwa? Bolek i Lolek
9. Zwierzątko, które chciałbyś mieć? rybki w akwarium
10. Słodkie czy słone? słodkie
11. Za czym tęsknisz? za talią osy


Do zabawy zapraszam autorów następujących blogów:





Pytania dla wyróżnionych :)

Wiosna czy jesień?
Kapelusz czy beret?
Kawa czy herbata o poranku?
Kino czy teatr?
Wycieczka do lasu rowerem czy pieszo?
Sylwester w domy czy na sali?
Szpilki czy balerinki?
Lody czy ciastko? 
Co w niedziele na śniadanie?
Wschód słońca czy zachód?
Autobusem czy własnym autem?


Zapraszam! ;)

14 komentarzy:

  1. Dziekuje Ci bardzo, ale pare dni temu juz bralam udzial w tej zabawie !!!!! Pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj-tak miło u Ciebie,że warto wyróżnić Twoje prace-to moje skromne zdanie.Pozdrawiam cieplutko mimo braku słonka.Miłego dnia

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj-cieszę się,że zaglądasz do mnie,a na wyróżnienie zasługują Twoje prace/takie moje zdanie/Miłego popołudnia

      Usuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie. Tym bardziej mnie cieszy,że odnalazłaś mnie wśród tylu blogów.Gratuluję pomysłu na życie.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i pozdrawiam.Miłego popołudnia

      Usuń
  4. Dziekuje za sympatyczne wyroznienie. Jest mi bardzo, bardzo milo. Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Ciebie i Twoją Rodzinkę.Miłego popołudnia

      Usuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. Dzięki temu do Ciebie trafiłam! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj-cieszę się że mnie odwiedziłaś.Moim zdaniem Twoje prace powinny być wyróżnione.Pozdrawiam wiosennie mimo braku słonka nad Bałtykiem

    OdpowiedzUsuń
  7. raz jeszcze dzieki, na pytania juz odpowiedzialam !!!!! :O)
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za wyróżnienie,w wolniejszej chwili postaram się dotrzymac warunków wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie, nawet nie wiedziałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń