Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

wtorek, 30 kwietnia 2013

Wtorek o lawendowym zapachu

Hej,

Dzisiaj przedstawię Wam robótkę, którą może wykonać każdy - nawet z tak małym zacięciem artystycznym jak moje. Wystarczy odrobina czasu i chęci, a wieczór będzie romantyczny i aromatyczny :)).




Lampiony przygotowałam na stoliki, tak aby rozświetlały lokal po zmroku lub w czasie deszczu.

:)

Poniżej kilka drobiazgów przygotowanych do sprzedaży w naszym saloniku. Przygotowała je Pani Lidka

Pościel dostępna w 3 kolorach.

Serduszka dekoracyjne.

Kosmetyczka z różą dla każdej Pani.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

47 komentarzy:

  1. Hej-cudowne lampioniki,uwielbiam len i koronki,więc to coś dla mnie,pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl na lampiony:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten lampion i wykonanie bardzo proste:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.że Ci się podoba.Pozdrawiam.J

      Usuń
  4. Te lampiony sa genialne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edytko-dzięki za odwiedzinki.J.

      Usuń
  5. bardzo ładne lampiony w stylu eco:-) Dzięki za odwiedziny:-) zapraszam częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super,fajne te Twoje pomysły.Wszystkiego dobrego.Kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie drobiazgi są śliczne.Dobrego wypoczynku na te wolne dni . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na te lampioniki :D Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko i dziękuję za miły komentarz.J.

      Usuń
  9. Lawenda to mój ulubiony serwetkowy motyw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że kochasz lawendę-pozdrawiam.J.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy blog - taki klimatyczny ;) lampiony bardzo ładne, kosmetyczki też, idealne dla takiej romantyczki jak ja ;)
    Zazdroszczę Ci, że mieszkasz na Kaszubach w Wejherowie. Uwielbiam te tereny ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam na Kaszuby-może w czasie urlopu...

      Usuń
  11. Ale będzie nastrój:))
    Dzięki za opublikowanie moich prac:) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie się działo...wcale nie mało.Pozdrawiam.J.

      Usuń
  12. Ale piękne rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki.pozdrawiam

      Usuń
  13. Milutko będzie:)))myślę że jesteś zdolna artystycznie:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu-dzięki za miłe słowa.J

      Usuń
  14. Jolu z tym małym zacięciem artystycznym to już kokieteria :) sliczne te lampiony ,jesteś bardzo kreatywna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam-pozdrawiam-dziękuję-zaprasza,Miłego majowego weekendu.J

      Usuń
  15. Śliczne! bardzo lubię wszystko, co ręcznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na lampionik. Wszystkie prace śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Jolu, cieszę się, że trafiłaś do mnie :) lampiony bardzo efektowne a Twój blog ma super klimat :) Miłego świętowania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. HEJ-dzięki za odwiedzinki.Zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba pomysł na lampionik! Prace znajomej także piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za komentarz u mnie ;) oczywiście zapraszam w każdej wolnej chwili do siebie ;)
      Z chęcią będę również u Ciebie częściej gościć, dodałam się również do obserwowanych i z tego co widzę zostałam setną obserwująca :D

      pozdrawiam serdecznie ;)
      Dorota

      Usuń
  20. Wspaniałe rzeczy poszyłaś!!super!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuję za wizytę u mnie- chętnie wpadnę z rewizytą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne drobiazgi :)
    i fajny pomysł na lampiony

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne serduszka:) i kosmetyczki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie, z pomysłem i sercem. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka :) pozdrawiam i oglądam dalej :)
    http://wdeszczowydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń