Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Len w roli głównej.

Hej,

Wczorajsze popołudnie spędziłam na przeglądaniu blogów z rękodziełami. Jestem pod ogromnym wrażeniem fantastycznych pomysłów, a tym samym zdolności manualnych osób które to tworzą. Ja jestem osobą bardzo niecierpliwą jak Czesław Mozil :))), więc to chyba nie dla mnie zajęcie, ale udało mi się coś stworzyć. Poniżej przedstawię "moje a'la prace". Jak Wam się podobają? :)

Obrus z białego płótna - obszyty bawełnianą koronką (szwy proste-podstawowe :))

Lniane torebki na małe zakupy.

Ozdobne lniane serduszka.

U mnie będzie jak Kanie Galilejskiej - od słabego do mocnego :)

Pod słowem "mocne" - kryją się prace Lidki z Nitką.

Oto kilka przykładów:

Fartuszek wykonany dla obsługi "Dobrych Czasów"

Lniane obrusy wykończone ozdobnym haftem.

Urocze kosmetyczki dla każdej kobiety.

Polecam i zapraszam do komentowania :)
Z góry dziękuję za każde miłe słowo.

49 komentarzy:

  1. Przepiękne prace, a serduszka są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się, że Ci się podobają. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Podobno wszystko co "mocne" zwala z nóg :))) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się koniki w lnianej torebce, a tym samy torebka :). Miło mi, że podoba Ci się u mnie i, że zostaniesz na długo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam częściej.

      Usuń
  4. dziekuje za odwiedzinki zakochałam sie w twoim blogu tak dosłownie same cudnowsci i zostaje na pewno na dłuzej pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Zapraszam częściej i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja również dziękuję za odwiedziny i zaproszenie :) Ależ tu u Ciebie pysznie, ciepło i pięknie! Jeśli tak jest w Twoim lokalu, to bardzo żałuję, że mieszkam tak daleko... Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Może w czasie wakacji nas odwiedzisz :)

      Usuń
  6. Masz się czym pochwalić, wszystkie prace ciekawe i ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego weekendu.

      Usuń
  7. Bardzo piękne prace - serduszka przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  8. Lubię len, a Twoje prace są piękne, muszę się do ;pracy zabrać :)) pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Twoje realizacje też są super! Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Prace bardzo ładne:)))szczególnie serduszka wpadły mi w oko:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, bo jak pisałam moje zdolności manualne nie są zbyt wysokie :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Twoje prace również są piękne i kolorowe. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę Ci miłego weekendu.

      Usuń
  12. Strasznie lubię tę stronę za jej oryginalność! Zostanę tutaj na dłużej i NA PEWNO będę wpadać - z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy! :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i odwiedziny.

      Usuń
  13. Piekne prace tworzysz, serduszka śliczne,twój lokal musi być piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że byłaś u mnie na "gościnie". Zapraszam częściej.

      Usuń
  14. Witaj ! Dziękuję za odwiedziny w Antykwariacie :) Pięknie Tu u Ciebie. Bardzo ciekawy blog. Będę zaglądać częściej, A Ciebie zapraszam na mój blog główny: http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie. Dużo wiosennego słoneczka.

      Usuń
  15. Dziekuję za odwiedziny mojego bloga,ciesze sie ze bedziesz moim stałym gosciem,ja na Twoim również.Bardzo mi sie podobaja te małe torebeczki na zakupy , jak i serduszka,są super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace doczekały się uznania :)

      Usuń
  16. Miło mi bardzo, że mnie odwiedziałaś. Wpadam z rewizytą i z przyjemnością przeglądam Twojego bloga. Jak na niecierpliwą duszę, to Twoje prace są prześliczne! A moje serce skradły serduszka! Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem, że moje prace wzbudziły takie uznanie. To daje mi chęć dalszego "tworzenia".

      Usuń
  17. Witam, dawno mnie tu nie było, wiosna wreszcie przyszła więc teraz mam więcej pracy koło domu, ale postaram się nadrobić "blogowanie". Twoje uszywki wyglądają ślicznie, no i ta satysfakcja że coś się zrobiło samemu,pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fartuszek mnie zauroczył kompletnie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja za to nie mam za dużo cierpliwości do szycia, więc podziwiam Twoje szyjątka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już od dłuuugiego czasu marzy mi się maszyna do szycia, jednak na razie nie stać mnie na jej kupno (ach, to studenckie życie!). Kocham przebieranki, cosplay'e i po nocach śni mi się, że szyję sobie takie wdzianka. A fartuszek- przepiękny. Kojarzy mi się z taką starą wiejska karczmą i miłymi, rumianymi karczmarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie dopracowane szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace, a zegar zachwycający:) Z przyjemnością tutaj u Ciebie zagoszczę jeszcze ie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobietko! Zakochałam się w twoich serduszkach! Są ekstraśne! I obrusik śliczny...
    Pozdrawiam cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj:)..też sporo szyje i coś tam tworzę ale nie dorobiłam się jeszcze takich fajnych torebek na zakupy jak Twoje, a tyle sobie obiecuję że uszyje:) Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wizytę w mojej bajce. Wpadaj, jak tylko będziesz miała ochotę :-) I czekam z niecierpliwością na więcej Twoich prac - zakupowe torebki są urocze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo i gratulacje - i za pomysł i za wykonanie. W przeciwieństwie do wielu moich przedmówczyń będę miała okazję osobiście zobaczyć te piękne rzeczy.
    Pozdrawiam Panią Jolę serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne prace- widzę,że len kochasz jak ja.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiekne, idalanie wykonczone:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kochasz len? Prace śliczne!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeglądam bloga i jestem pod wrażeniem, a teraz jak patrzę na Twoje prace .. nic tylko chwalić ..

    Miło jest zajrzeć gdzieś gdzie nie goni się za modą, a tym co dla nas bliskie ;)

    Pozdrawiam ciepło

    Violetta :)

    OdpowiedzUsuń