Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

niedziela, 7 kwietnia 2013

"Drwa rąbią! Wióry lecą!" - Czyli deska w nowej odsłonie :)

Witam wszystkich czytelników bloga.

Przez ostatni tydzień wolne chwile spędzałam "artystycznie". Wiem, że to żadne arcydzieła. Moje zdolności manualne są skromne. Wierzę jednak, że będą one cieszyły oko niejednego gościa.


Surową deskę ozdobiłam i zamieniłam w dekorację kuchenną.



Dzbanuszki, które z czasem napełnimy :)



Poniższa para do krojenia służyć nie będzie...





Pozdrawiam!
Zapraszam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. Super pomysł-bardzo mi się podoba.Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje są urocze. W prostocie jednak jest ogromna siła. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ponownie.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Swietne i kreatywne dekoracje. Te deski z lyzkami i dzbankami genialne sa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj- dzięki za sympatyczny komentarz,cieszy mnie Twoje uznanie--haha,bo jak na moje zdolności manualne te deski to prawdziwy wyczyn-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykorzystanie deski. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i urocze! Dziękuję za udział w candy! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super patent z tymi dzbankami:)Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo, halo wpadam z rewizytą:) Super pomysł na dekorację kuchenną, podoba mi się zwłaszcza deseczka numer jeden. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Surowa deska plus koronki to świetne połączenie! Wygląda bardzo domowo...

    OdpowiedzUsuń