Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

niedziela, 10 marca 2013

Zapach wiosny

urodaizdrowie.pl
Jak wiosna  to zioła, jak zioła to zapach i chęć napisania kilka słów o nich.Są one  wspaniałą ozdobą kuchennych parapetów. Jeśli chcesz mieć świeże zioła w domu to najwyższy czas je posadzić. Wystarczy zwykła doniczka i odrobina pielęgnacji. Nasiona ziół można kupić w sklepach ogrodniczych, zielarskich.Ja kupiłam w osiedlowym sklepie spożywczym. Sprzedawane są w torebkach, na których podane są informacje odnośnie terminu wysiewu, ewentualnie pikowania,a także etapy  wzrostu roślin.

2 komentarze:

  1. Witam, od soboty u nas jest zima i jeszcze dzisiaj mocno sypie śnieg (metrowe zaspy) chyba poczekam jeszcze troszkę by udać się po zakupy. myślę, że nie długo nastąpi już ta wiosna by zasadzić te zioła. Wspaniały pomysł trzymam kciuki by się udało na pewno skorzystam i będę częstym gościem pozdrawiam Paweł z Bolszewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko,także czekam z utęsknieniem na wiosenkę.Ala pa pa

    OdpowiedzUsuń