Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

poniedziałek, 25 marca 2013

Stary kredens

Hej,


Dzisiaj z kredensu wyjęłam kolekcję przepisów, które zbierała moja ciocia Franciszka Piekarska (żyła w latach 1907-2011). Zamieszczam fotkę kartek z zeszytu:




Może zainteresuje Was jakiś przepis :)

Dzień spędziłam aktywnie. Zajmowałam się dekoracją lokalu. Przyszło mi do głowy kilka nowych pomysłów, jednak o nich napiszę później. Oto cząstka dzisiejszej realizacji:


Pozdrawiam ciepło w słoneczny poniedziałek :)

2 komentarze: