Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

środa, 6 marca 2013

Słoneczna środa

Czas wracać do pracy. Dzisiaj w planie mam malowanie kuchni. Kupiłam farbę reklamowaną w TV i zobaczę, czy faktycznie będzie pokrywać tak jak w reklamach :).
Wieczorem opiszę efekty pracy.

Na dzień dobry proponuję drinka bezalkoholowego (bo to przecież post):

Słodki Las:
- 100 ml mleka
- 25 ml syropu z czarnej porzeczki
- 20 ml syropu czekoladowego
- dwie gałki lodów waniliowych

Wszystkie składniki wrzucić do blendera wraz z łyżeczką kruszonego lodu. Przelać do wysokiej szklanki. Dekorować startą czekoladą.

8 komentarzy:

  1. witaj-ale pyszności,jak patrzę na ten deser to tęsknię za latem ....bardzo....pozdrowienia.Janka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie, EllAnna

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być pyszne, teraz dni coraz cieplejsze więc można korzystać z Twojego przepisu...pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W taki pochmurny dzień jak dziś nie ma nic lepszego niż ten wspaniały przepis. Spróbowałam i na prawdę warto :) Bardzo mi się tu podoba! Na pewno będę częściej zaglądała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentuję się ten drink :) Na cieplejsze dni jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz ;) wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Bardzo dziękuję za odwiedziny ! Chętnie będę zaglądać do Dobrych Czasów :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem dalszego ciągu. Pomysły masz, nie powiem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń