Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

wtorek, 5 marca 2013

Robota w pełni

W weekend zrobiliśmy zakupy. Zaopatrzenie w markecie budowlanym pochłonęło sporo pieniędzy. Wydane zostały z myślą o Was ;)
Mam nadzieję ,że mój pomysł i projekt przypadnie Wam do gustu.
Poniżej zdjęcia z przebiegu prac ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję pomysłu! Trzymam kciuki! Bardzo ciekawy pomysł. To może być w przyszłości interesujące miejsce spotkań i pogaduszek. A przy okazji może wymiany przepisów kulinarnych, sprawdzonych od lat w rodzinnych domach. Czekam na otwarcie.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! W końcu będzie gdzie mile spędzić czas ze znajomymi. Szkoda, że ten lokal powstaje dopiero teraz, ale stracony czas nadrobimy.Zaczęłam się uczyć języka kaszubskiego. Rezerwuję wygodny fotel dla siebie.
    Pozdrawiam, Bożena z Redy

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję oryginalnego pomysłu. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mile spędzać czas, w nowym fascynującym miejscu.

    Benia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Myślę, że ta domowa atmosfera przenie się do Pani wnętrz:)
    Uwielbiam domowe ciasta,a do tego aromatyczna kawka, już leci mi ślinka.
    Proszę napisać kiedy otwarcie.

    Pozdrawiam Baśka z Rumii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej

    Miejsce prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł :) podziwiam i trzymam kciuki za jego realizację :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń