Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

czwartek, 7 marca 2013

Nareszcie biało

Kuchnia wymalowana na biało,
ciężko było i długo to trwało,
jednak efekty Tikurilla dała,
więc wieczorem radość była niemała.


Pozdrawiam Wszystkich i uciekam dalej do pracy.
Dzisiejszy dzień poświęcę na szukanie "przodków" w piwnicy i na strychu ;).

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na chwilę relaksu mam nadzieję, że będzie tak miło jak u mojej mamy podczas wolnych chwil po ciężkiej pracy smakując swojskie jadło wypiekane w piecu które wyrabiane było własnoręcznie, wnioskuje to po przepisach które są przedstawiane i myślę, że będzie to nasze Kaszubskie jadło na które będę przychodził zapewne dość często. Życzę aby udało się otworzyć ten Kub jak najszybciej by zadowalać wspomnieniami i pyszną przekąską większe grono klientów nie tylko z Wejherowa ale i z okolic. Jestem ciekawy jak będzie wyglądać Pani Klub po otwarciu. Trzymam kciuki pozdrawiam bardzo serdecznie przyszły klient.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja dobrze widzę? Poznaję ten lokal to niedaleko mnie. Fajny był tam sklep i super sprzedawczyni. Jeśli tą nową działalność będzie prowadziła Pani z taką samą pasją to będę stałym gościem i już cieszę się na spotkanie z Panią pozdrawiam Ania J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, a czy będzie można wynająć ten lokal na rodziną imprezę i na ile osób, bo chętnie bym z takiej usługi skorzystał już w maju K.T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Bardzo serdecznie pozdrawiam. Jestem pod ogromnym wrażeniem tak wspaniałego pomysłu na biznes. Gratuluje pomysłu i trzymam kciuki. Pomyślności. Mirka. Sorki za błędy ,ale to jest mój pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń