Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

niedziela, 17 marca 2013

Kolorowe serduszko.

Dzisiaj fajny dzionek bo świeci słońce i myśli są bardzo optymistyczne czego i Wam moi drodzy z całego serca życzę. 


Postanowiłam, że w saloniku upominkowym będzie można nabyć między innymi "cudeńka" dołączone na poniższych fotkach.  

Polecam bloga lidkaznitka.blogspot.com, jestem pod wrażeniem.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę z naszej przyszłej współpracy:) Zapraszam wszystkich na mojego bloga. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń