Witam! Mam na imię Jola. Mieszkam w Wejherowie (Kaszuby). Kocham ludzi i tradycję może dlatego, że wakacje spędzałam przeważnie we wsi Loryniec (Wdzydze Kiszewskie). Przez wszystkie lata dojrzewania towarzyszyła mi domowa atmosfera, drewniane wnętrza, rodzinne spotkania i smakołyki. Wspominam to jako dobre czasy - dlatego też przedsięwzięcie które zaplanowałam ma oddawać tamte "klimaty". Chcę się nimi podzielić z innymi - czyli z Wami.
Zapraszam wszystkich czytelników wraz z rodziną i znajomymi do śledzenia bloga, a w dniu otwarcia "Dobrych Czasów" na filiżankę dobrej kawy oraz skosztowanie domowego ciasta :).

niedziela, 17 marca 2013

Baza dobrych czasów


 Jedna z koleżanek w komentarzu napisała że bazą szczęśliwego mojego dzieciństwa była rodzina, więc dla ich twarzy znalazły się ramki które będą dekorowały ściany lokalu. Patrząc na te zdjęcia  to dzisiaj zdaję sobie sprawę, że to naprawdę były dobre czasy.







2 komentarze:

  1. Witaj. Skorzystałam z zaproszenia i wpadłam do Ciebie... zaskoczyła mnie tematyka Twojego bloga. Jest taka MĄDRA:) Tak to jest najlepsze określenie tego co tu poczytałam MĄDRE. Pochłaniam te wszystkie dobre rady i biorę do serca. Zostaje tu... :) Mam nadzieję, że u mnie w życiu teraz będą tylko dobre czasy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie zgadzam się ze słowami przedmówczyni. Blog ma klimat i przesłanie :)
    Absolutnie nietuzinkowo i wspaniale :)
    http://zaczynamyoddeseru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń